Sunday, January 29, 2012

Dugaan lagi

Bile kite fikirkan yang sesuatu bende tu okay , kita tidak akan terlalu pikirkan nya , sbb kita tawu ia sudah okay , perlu ape kita kusut kan fikiran utk memikirkannya lagi . Tapi apabila kita sedar ade masalah lagi yang datang , pada mase itu kita tanye pada diri , sape yang silap . Ape yang perlu aku lakukan . Sbb aku tawu aku mmg tidak mampu utk melakukan apa2 , melainkan melutut dan berdoa pada yang Maha Agung , agar Dia dapat memulihkan keadaan . Aku lemah , aku buntu , aku keseorangan . Pada siapa lagi harus aku luahkan semua perasaan ini melainkan hanya pada Dia . Hanya pada Dia aku luahkan semua yang terpendam didalam hati . Mereka tidak akan mengerti ape yang aku rasa kan saat ini . Aku keseorangan walaupon hakikatnye mereka mmg sentiase berada disekeliling aku . Ya Allah , dugaan apa yang kau berikan pada ku lagi . Kau bantulah aku , agar aku dapat 'melupakan' semua nya utk sekejap sahaje , agar aku dapat memulihkan kembali smgt aku yang sudah terbang pergi . 

Tre ♥

No comments:

Post a Comment