Saturday, January 14, 2012

Kadang kala perlu

Kadang kala menanges itu perlu bila kita rase tak tenang dan sedih . Mungkin sbb da beberape hari aku tahan rase tu , jadi malam tadi memang aku lepaskan semua yg aku rase . Biar la bangun mata bengkak atau tak le bukak , asalkan aku puas . Aku rase die takde la buat ape2 salah , mungkin sbb hati nie yg terlalu sensitif dan tak paham keadaan die . Takpe la , aku maseh ingat mimpi tu "org akan carik die balek , die tunggu je". Hem . Mmg sedih bile ingat kan balek mimpi tu , tp bile aku cerita kat die , die sendiri ckp bende yg same . Jadi aku tak perlu risau . Risau ? Sape tak risau sayang . Satu hari tak bertanya khabar , pasti aku nak tawu ape yg kau lakukan sepanjang hari . Kalau la hati nie boleh ditukar kepada hati yg sgt2 kalis sume perasaan tu kan bagus . Takde la terase kecewa sgt mcm skrg nie . 

Tre ♥

No comments:

Post a Comment