Wednesday, July 25, 2012

Berbuka puasa

Plan yg dirancang last minute memang senang menjadi kan orang kata . Camtu la yang jadi semalam . Akhirnya aku ngan dia dapat gak buka puasa sesama . Tahun lepas pernah plan nak buka puasa sesama , tapi tak jadi sebab ktorg jauh . Tapi tahun nie , baru plan malam nya tu , esoknya terus kuar . Ktorg kuar ngan kawan dia sekali . Means ada 3 orang . Hampir 2 bulan tak jumpa , akhirnya dapat jumpa gak .


Dia amik aku kat asrama , then ktorg pergi Seremban Terminal 2 . Jalan jalan situ jap . Pastu ktorg g Terminal 1 buka kat sana . Mula mula nak makan kat Restoren Aneka Satay , sekali tutup daaa . Last last ktorg pergi makan Pizza Hut . Hee . Aku memang teringin nak makan Pizza , tu yang aku ajak tu . Die pon okay je , lagipon da nak berbuka da time tu , lagi 15 minit je kot . Tu yang pergi je makan Pizza .


Masa tengah nak tunggu azan tu , dia ada cakap something kat member dia yang buat aku rasa terharu sangat sangat . Terdiam aku . Tak sangka dia le cakap camtu . Malu pon ada gak , bukan malu sebab apa . Tapi malu sebab terharu . Hahar . Sengal ann . Tah pape tah . Pape pon tercapai jugak akhirnya berbuka sesama dan ditemani kawan dia . Hee . InsyaAllah panjang umur murah rezeki jumpa lagi .

No comments:

Post a Comment