Thursday, July 5, 2012

Result short sem

Ehem ehem . Testing testing . Hee . Alhamdulillah . Akhirnya apa yang aku impikan tercapai . Subjek yang aku amik waktu short sem dapat result yang bagus . 4.00 . Alhamdulillah . Memang kalau boleh subjek yang berkaitan ngan nombor nie senang cite math la , mesti kalau boleh aku nak 4.00 . Target lebih kat subjek berkaitan math . Sem 1 haritu pon paper Statistics aku 4.00 jugak . So memang aku boleh bawak berkaitan kira kira nie lebih sikit berbanding teori . Teori aku lemah sikit , sebab nak kene menghafal lebih . Tapi tah la . Sem 2 nie nanti semua nya teori . Memang kene banyak berimaginasi la jawabnya aku nie . Hahar . Sambil menghafal dengar lagu . Hee . Memang tu la style aku belajar selama nie . Tak kesah la . Janji sem depan kene target pointer lebih lagi dari sem 1 nie . Amin . Bersyukur sebab pointer naik 0.10 .


Alhamdulillah :) Aku terpikir , kalau result subjek nie tak dapat 4.00 agak2 aku tunjuk tak result aku nie kat korg ? --'

No comments:

Post a Comment