Friday, January 4, 2013

Happy New Year 2013 !

Tumblr_mg0262j7eb1s1ic05o1_500_large

Hollaaa ! Harap tak terlambat lagi nak wish Happy New Year to all readers and friends ^^ . Da 2013 da pon . Alhamdulillah . RataII semua yang update pasal tahun baru pon akan mengucapkan rasa syukur kerana masih diberi peluang untuk merasa awal tahun 2013 nie kan . Tadi pon sempat blogwalking jap , ramai da update blog pasal tahun baru , cite pasal azam , pasal ape berlaku sepanjang 2012 , macamII la . Dan aku sendiri , azam tahun nie ? Okay , lau nak tawu aku takde pon buat azam pada tahun nie dan sebelum nie . Sebab , bagi aku azam tu sebenarnya harus dipasang niat tiapII hari , supaya keinginan kita nak capai azam tu kuat .

Kalau setakat awalII tahun pasang azam , tapi bila da akhir bulan , terus lupa . Kebiasaannya macam tu kan . Tapi takpe la , setiap orang punya alasan mereka yang tersendiri . 2012 , alhamdulillah , aku dapat merasai kehidupan sehingga ke tahun tersebut . Da 19 tahun da aku hidup . MacamII pengalaman pahit dan manis yang dilalui . Semuanya dapat dilalui dengan tabah . Diam tak diam dalam tahun 2012 tu jugak aku da habeskan 2 semester . Tinggal lagi 4 untuk dihabeskan . Fuhhh . Sem 1 yang relax . Sem 2 yang tough . MacamII . Boleh dikatakan 2012 nie jugak tahun dugaan buat aku . Tapi bagi aku , aku akan sentiasa pegang pada perumpaan seperti ini , yang aku sentiasa ingatkan dalam diri .

"Sesuatu yang pahit pada permulaannya , jika ia sabar , maka kemanisan itu dapat kita rasai pada pengakhirannya , percayalah"

A_b3dtmcuaei_vr_large

No comments:

Post a Comment