Monday, April 27, 2015

Finally i'm grad!

Alhamdulillah, pada tarikh 28 mac 2015 ia melakarkan memori kerana akhirnya aku grad in Diploma Logistics & Supply Chain. �� Serious tak sangka akhirnya aku dapat segulung diploma dan dapat tamatkannya tepat pada masanya. Syukur. Dan saat paling gembira bila aku dapat lihat wajah bahagia di muka mama dan ayah walaupon dorg tak luahkan dengan kata². Finally, inilah hasilnya. Serious tak tersangka dek akal yang aku akan sambung belaja untuk ambil diploma. Sebab dulu memang beria ria nak kerja je, taknak belajar. Then i get encauragement from him then parents, and then i decide to go. Masa belajar tu nampak senior da grad, dalam hati memang da niat 'one day will be my turn' and I always hope that my parents sempat nak tengok aku grad sebab aku memang teringin sangat nak bagi dorg rasa macam mana rasanya pergi majlis istiadat konvo dan macam mana rasanya bila dapat tengok anak dorg sendiri naik pentas ambil sijil diploma. Even people always rendah² kan 'alaa diploma je', but u don't know what we're through to get this diploma je. After that convo, aku terfikir yang aku belum puas and insyaallah one day aku akan sambung degree plak, sebab aku tak rasa puas lagi konvo untuk diploma je.

2 comments:

  1. Tahniah kak, I'm from Politeknik Nilai. Selamat berkenalan ! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih izza :)
      Salam perkenalan ^^
      Sem bape skrg?

      Delete