Friday, October 15, 2021

BALKONI CINTA


18/12/20 - Masa nie aku ngan roza gaduh besar. Memang pepagi nak gi kerja takda mood dah. Spoil habis. Then balik kerja aku mintak maaf kat dia. Dia pon sama mintak maaf. Bila aku masuk rumah tengok balkoni dah cantik camnie. Memang aku tak expect. Rupanya dia cakap masa tu dia EL sebab takda mood dan dia call Ibu luah perasaan. Ibu cakap kat dia jangan gaduh² apa semua dan suruh siapkan balkoni aku nie. Tu yang dia balik dia siapkan balkoni nie. Dia cakap nie hadiah la untuk aku sebab aku mintak dia buatkan balkoni cantik untuk lepak. Nasib baik barang semua dah beli before tu cuma takda masa nak buat. Nie dah siap boleh la bukak pintu balkoni selalu 🥰 Thank you buatkan jugak balkoni nie even pagi tu gaduh besar. Haih tu la rumah tangga penuh dengan suka duka ♥️

Noah orang paling happy dapat lepak kat luar. Lelagi ada pokok tu ngan batu. Lagi suka la dia main 😂 Btw, barang² nie semua beli kat Eco je. Kos dalam rm100+. So far hujan tak pernah tempias kat balkoni. So kayu and rumput tu tahan lagi sampai sekarang. Before this balkoni ktorg dihuni oleh burung merpati. Sampai beranak pinak dah terbang beranak lagi. Fedup gile. Sudahnya ktorg decide buat camnie. Now lega sebab takda dah bau burung merpati dan boleh bukak pintu balkoni dengan tenang 🤭

No comments:

Post a Comment