Sunday, November 12, 2023

ARIANA 3RD BIRTHDAY

Hai. Just want to recap my Princess 3rd birthday on October. Her birthday on 7 october. So before the day come aku memang takde plan ape pon. Aku tak tawu nak celebrate bday dia cemane and kat mane nak buat ape. Cam lost taw. Then sekali mak aku bagi idea dia ckp jom picnic bawak makanan. I choose the place it is Setia City Mall. Sebab rasa situ je tempat sesuai picnic. Kalau bawak gi taman nanti tak dapat picnic, mesti anak² sibuk nak main taman. So tu je tempat sesuai. 



Memang betul pon pilihan aku. Masa sebelum bentang tikar tu dia cam berlari² habis kejar semua org punya layang² and bola 🤣🤣 Sabor jelah aku. Then bila dah bentang tikar kat padang tu baru dia duduk diam and tak sabar nak makan kek dia. Sbb kek bday dia tu nenek nya buat kan kek marble jelita which is favourite dia. Memang suka la dia kek dia tu. 
Dia acah² nya ktorg nak usik kek tu pastu siap tiup konon² ada lilin. Masalahnya dia faham ye ktorg nak sambut bday dia. Haha. Comel gile. 

Nie baru sambut bday dia dengan nenek, atuk and makngah. Belum lagi sambut dengan tokpa tokma. 

Then on 29 october kak ipar aku nak sambut bday anak dia pulak Ayra 2 tahun. So dia ajak sekali la sambut bday dorg berdua Ayra and Ariana. So aku pon on la sebab tak celebrate lagi kan bday dia ngan tokpa tokma. 

Aku masak tomyam seafood ngan spagheti bolognese. Then yg lain beli pizza, texas, sandwich, kuih. Banyak gile makanan. Haha. Mmg makan sesaje time tu. Masalahnya bebudak nie tak makan pon yg ktorg beli tu. Sibuk mkn jajan². Apooo. 

Bebudak mmg enjoy la masa nie dapat hadiah dapat main mandi kolam semua. Alhamdulillah. 


Alhamdulillah for this year birthday celebration and present. Semoga Allah balas semuanya dengan kebaikan. Amin. 

No comments:

Post a Comment