Monday, May 21, 2012

Pointer Sem 1

Hari nie sume update status kat fb pasal result . Yelah , hari nie kan result Poli da kuar . Cuak tak cuak gak la nak tgk . Waktu kat kelas tadi , masing2 da kecoh pasal result . Dalam hati , aku da gementar da , memang takut gile kalau kene repeat memane paper . Yelah , sbb final hari tu aku ade masalah , dan masalah tu agak menganggu ketenteraman aku utk study . Mase kat kelas gak , Shahirah da tawu result , 3 point ke atas . Bagus la . Hanis mtk tolong Intan check kan , tp masing2 menganjing . Hahar . Siot je . Sampai bilek , tgk Mida tgh on call , da tawu result la tuh . Dengar plak bilek depan duk bising2 pasal result . Hanis dapat la merasa anugerak AKJ sem nie . Hee . Tahniah kat die . Pastu aku check result kat laptop Mida , tgk pointer 3 something , status modul carry : TIADA . Alhamdulillah , menjerit aku . Gembira sgt2 takde repeat . Check Eca nye result lak , siot --' lg 0.04 lepas 3.5 , gile la . Padahal ktorg nye markah PB dekat2 je . Maybe final dorg pulun habes kowt . Tu la hasil dari usaha dorg . Dan nie la hasil dari usaha aku . Kalau aku usaha lebih sikit masa final hari tu mesti aku akan dapat lebih kurg sama macam dorg . Tp aku tetap bersyukur , sbb aku dapat bawak sem depan tanpa pikir paper yg perlu direpeat , sbb takde repeat . Alhamdulillah . Happy plus sebak waktu call Mama ngan Ayah . Ayah org pertama yg aku bagi tawu . Dan ucapan tahniah dan usaha lagi mmg betol2 buat aku sayu . Tak sia2 aku belaja sungguh2 . Nie la hasilnye . Aku akan cube lg lebih baek utk sem depan . Kurangkan bermain , Facebook , Blog , dan Twitter . Insyaallah , akan berjaya .




Tre ♥

No comments:

Post a Comment