Saturday, June 30, 2012

Dah habes final !

28 June hari tu aku ada paper Business Maths . Paper untuk short sem . Alhamdulillah , markah PB aku A . Semua dak kelas aku nye markah PB A . Teror tak ktorg ? Hahar . Aku tawu , ktorg memang pandai pon . Sebab tu aku sayang dorg . Hee . Lau dorg bese2 pon aku sayang gak . Sape tak sayang classmate kan . Bagi aku classmate aku tersangat2 la baik plus sporting and memang baik la senang cite . Serious , aku rasa dalam kelas aku , dak yg nakal sikit ialah Hanis , Eca , Amir ngan aku . Aku kdg2 jlah . Sbb yg suka bising tu Eca ngan Hanis . Hahar . Tp dorg memang baik pendiam . Tp kdg2 bila da kuar ayat langsi dorg le tahan gak masing2 . Hahar . Pape pon aku selesa ngan dorg . Aku suke dorg . Hee . Okay , aku da terlajak cite nar nye . Aku nak cakap pasal paper aku . Mase aku start jawab tu aku da mengeluh da , bukan sebab ape , sebab kepala aku sakit berdenyut2 . Memang pening gile , risau gak kalau2 aku lost masa nga jawab tu . Alhamdulillah , Allah permudahkan urusan aku . Bila soalan pertama aku da sangkut , aku gerak ke soalan kedua , then seterusnya . Alhamdulillah , soalan yang lain2 aku le buat . Memang senang la senang cite . Then balek kepada soalan pertama , baru aku paham apa yg soalan tu nak . Then aku dapat siapkan dalam masa 1jam setengah daripada masa yg dibagi dua jam tuh . Setengah jam yang ada apa lagi , aku semak la mane tawu ada salah ke ape kan . Nasib baik aku semak , memang ada salah pon . Then aku betol kan , pastu aku rehat kejap . Sebab sakit kepala sangat2 . Da habes jawab , ktorg borak2 pasal soalan tadi , masing2 bengang sebab jawapan ada yang tak sama and so on . Aku cakap , tunggu result jlah , at least kite da buat , da cuba yang terbaik . Harap2 dengan subjek Business Maths nie le naikkan lagi pointer aku untuk this sem :)

No comments:

Post a Comment