Saturday, June 30, 2012

Macam dadah

Semalam aku balek dari Poli aku terus g makan ngan Ayah , then balek rumah letak barang , amik adik aku , terus gerak g Hospital Klang dalam pkol 12 malam uw . Memang gile , sbb aku nak gak wat check up kepala aku malam2 uw . Kenapa tak tunggu esok kan ? Esok kan ada . Aku wat malam tu jugak sebab mak aku ada kat hospital , kene tahan wad . Lau aku tak gi check up pon , aku memang nak kene hantar adek aku kat hospital sebab nak jaga mak aku kat sana . Dah daftar semua , jumpa doctor pertama . Then tunggu lagi , jumpa doctor kedua . Masa doctor kedua da tanya2 apa sakit aku , kene tunggu lagi untuk gi jumpa doctor seterusnya . Masa da dipanggil uw , aku pon masok la bilek tu , sekali nurse tu nak inject aku . Alamak , takut la camnie . Aku da la tak suke kene inject . Sakit ouh . Bukan sebelah tangan je . Dua belah bahu lak tuh . Kiri ngan kanan . Lepas kene inject uw , bahu aku cam kebas plus sakit . Then dari situ aku rasa badan aku macam tak selesa . Macam orang kene dadah .

Rasa macam nak menjerit2 je rasa tak selesa tu . Memang sangat2 tidak menyelesakan . Aku drive pon laju malam tu , sbb nak cepat sampai rumah , nak tidow . Sbb aku tak tahan rasa dia . Sampai rumah dalam pukol 3 lebih . Tak pernah aku drive pepagi buta camtu . Nie first time . Memang berani tak berani gak la drive memalam tu kan . Esok pagi bangun dalam pukol 7 lebih . Nak kene amik adik aku kat hospital . Dalam kereta pon aku jerit2 sebab tak selesa . Memang rasa macam kene dadah je inject die . Effect die buat kepala aku tak sakit dah , tp aku rasa , aku lebih rela sakit kepala dari rasa tak selesa macam orang kene dadah skrg nie . Sangat2 tidak selesa . Balek dari hospital , aku cakap ngan adik aku , aku nak sapu bilek . Last2 rasa mengantuk plus tak selesa yang amat , aku tdow sampai petang . Hahar . Sengal betol . Bagus punya anak dara . Nasib adik aku tak mengamuk . Lau tak rimas la aku . Memang bergadoh la nanti . Sampai skrg pon , aku masih rasa kesan ubat tu kat aku . Haish , apa la yang boleh aku buat biar aku tak ketagih 'dadah' nie . Haish --'

No comments:

Post a Comment