Monday, July 2, 2012

Durian ouh durian


Semalam lepas balek dari HUKM , Ayah cakap , haritu Mama cakap teringin nak makan durian . Then Ayah kata tunggu aku balik . Nie bila aku da balek . Mama plak masok hospital . Ayah cakap plak , tunggu la plak Mama yang balek rumah . Hahar . Kelakar je . Mula mula tunggu aku balek . Pastu tunggu Mama plak balek . Dan hari nie , Ayah balek keje , Ayah belikan durian untuk ktorg . Okay , da lame nar nya tak makan durian . So agak teruja sikit la kan . *Teruja la sangat . Hahar . Aku nar nya bukan la fanatik sangat ngan buah nie . Aku biase biase je . Kire lau makan okay , tak makan pon okay . Tapi tadi aku rasa aku makan banyak dari yang biase . Sebab selalunya aku akan makan dalam 3 4 ulas je . Nie lebih lak . Hahar . Dan aku rasa macam tak cukup , nak lagi je . Tapi Mama dah simpan balance dalam peti ais . Nak buat bubur kowt . Hem . Melepas . Takpe la , janji dapat merasa kan . Syukur alhamdulillah .

No comments:

Post a Comment