Monday, July 2, 2012

Hati ku pada dia ?


Jika aku tidak punya pacar sekalipon saat ini aku tidak mungkin mampu menerima cintamu . Kerana hati ku sudah terkunci untuk cinta sama lelaki . Bukan aku tidak mahu membuka pintu hati ku . Tapi alasan ku , tidak ada orang yang mampu menggantikan tempat nya seperti mana dia menjaga ku sebelum ini . Dan ini juga kerana , hati dan cinta ku telah dibawa pergi oleh nya walau kemana saja dia pergi . Selagi hati ku ada pada nya , selagi itu lah hati ku akan tertutup untuk cinta yang lain . Jika tidak pon , aku sendiri yang akan menutupnya . Namun , cinta terhadap Nya tak pernah surut dan tak pernah dibawa olehnya . Malah dia kerap kali mengingatkan ku dan menambahkan rasa sayang dan cinta ini . Ini kerana hanya cinta terhadap Nya yang ditinggalkan untuk ku , agar aku lebih dekat dengan Nya . Awak , saya akan tunggu awak kembali pada saya :')

No comments:

Post a Comment