Thursday, August 2, 2012

Mata panda

Aku rasa minggu nie cara hidup aku kurang normal . Kurang normal bukan sebab aku tak siuman ke apa . Tapi , sebab aku selalu tidow pukol 2 atau 3 pagi then bangun pkol 8 pagi . 4 , 5 jam je aku dapat tdow . Gile la , lau sehari je takpe . Tapi lau seminggu macam nie , memang boleh jadi mata panda aku . Sembab da bawah mata aku nie . Semalam da la terbangun lambat , kelas pkol 8 , bangun 7.40 . Kelam kabut siap . Hari nie pon sama bangun lambat gak , 7.45 baru jaga , tambah 5 minit . Hahar . Cam hapetah , boleh plak lambat . Nasib lect yang ajar masuk kelas tak ajar lagi . Tapi harinie memang letih sangat sangat . Mengantuk plus busy dengan kelas yang terlalu pack . Hari rabu adalah hari pack bagi aku . Huh -.- Aku rasa aku perlu normal kan balek cara aku tdow supaya next week dan minggu minggu seterusnya aku tak jadi macam nie ^^

No comments:

Post a Comment