Thursday, August 2, 2012

Skype

Hari Sabtu malam Ahad minggu lepas aku memang da plan nak tdow lambat . Ingatkan pkol 4 pagi ke nak tdow la kan . Sekali dapat IM dari Pocek , dia ajak skype . Aku mula mula cam malas gila , sebab lampu bilek dah tutup , so malas la nak skype , nanti gelap plak kan . Nak bukak memang tak la , sebab Eca ngan Hanis baru tdow , kesian lak dorg nanti silau ke kan . Tp disebabkan kesian kat Pocek , dia kata dia nak suruh aku tengok dia maen gitar , aku pon sign in la skype . Hee . Mula mula dia sergah aku , cakap aku hantu . Siot je -.- Mentang mentang gelap . Dia kata aku hantu lak ye . Chat chat kejap . Then dia cakap dia nak maen gitar sambil nyanyi . Hee . Aku pon dengar la dia nyanyi . Aku gelak gelak je . Dia kata dia tension , so dia bantai je maen . Asalkan ade org dengar . Hee . Da pkol 5 baru ktorg habes skype . Sebab dia nak sahur . Tp aku tak terus tdow . Pkol 7 baru tdow -.- Teman Hanis update blog .


Pocek tengah nyanyi c(:

No comments:

Post a Comment