Tuesday, November 27, 2012

Final is over !

526353_442014632521278_1127706607_n_large

Hey , actually dah 3 hari aku berada kat rumah . Tapi disebabkan busy dengan segala benda tak dapat nak update blog . Hahar . Almost 10 days jugak la tak update blog . Baru 10 hari kan . Belom sebulan lagi . Hahar .Chill okay chill ^^ . Alhamdulillah . Bermakna sekarang nie aku dah habes sem 2 . Aku da tamatkannya . Chewah ! Ayat tak le blah . Aku tamatkannya . Heee . Actually , paper aku ada 4 je . Transports , Logistics , Warehouse and Macroeconomics . So far , bagi aku boleh la buat . *Rasanyalah* Heee .

Hem , boleh dikatakan soalan ada la yang senang . Chewah , berlagak . Padahal entah le skor ke tak tu kan . Hee . HarapII takde la yang failed . Tak sanggup eden nak repeat balik . Menangis tak berlagu eden nanti (~_~') Dah kecek nogori plak dah . Hee . Boleh dikatakan sepanjang aku final nie , aku study dari malam sampai ke subuh , tidur , pukol 10 or 12 baru bangun then lepakII sampai ke malam and continue study till subuh . Haaa . Gila tak gila la kan jadual camtu . Mau migrain kepala nie haa + sakitII badan + gastrik . Heee .

Tapi da nak wat camne . Tu je masa emas aku . Tu je masa aku le terima segala ilmu untuk diingati . Redha jlah . Alhamdulillah . Apa yang aku baca aku le ingat dan faham . Sepanjang final nie aku study dengan Kak Chiq as partner aku . Hee . Senang study dengan dia . Sbb sambilII study , bila da penat dia la penghibur nya wat ktorg gelak balik . Tu yang senang study dengan dia . Dan aku sebagai 'google translate' dia . Hahar . Tapi masa last paper Macro tu aku cam stress sikit . Sbb masa nak study malam tu kepala aku sakit sangat + gastrik + lenguh kaki .

Apa yang aku baca malam tu tak le nak faham sangat . Tapi aku baca je walaupon tak faham . Hee . Pukol 5 tidur . Pukol 7 bangun sebab pukol 8.30 exam dah start . Sayang nya soalan yang keluar memang benda yang aku baca . Tapi aku tak bape nak ingat sebab tak hafal dengan betul . Memang menyesal sangatII . Tapi nak wat camne . Redha jlah . Dah usaha sehabis daya da . Semoga result yang keluar tu lulus . Tak dapat B atau A pon takpe . Asalkan lulus . Itu da memadai . Mana taknya . 3 paper berderet 3 hari berturutII . Tu yang sampai tak cukup tidur tu .

Logistics , Warehouse and Macro berderet 3 hari . Mau tak migrain kepala . Aku rasa sem nie la sem paling tough bagi aku . Sebab banyak mini project , replica warehouse + transport . And macamII la . Sampai takde masa nak buat note and study . Disebabkan tu la final nie aku study tengahII malam semataII nak skor final . HarapII ia membuahkan hasil . Amin .

2 comments:

  1. wowww, dgr nama subjek je dh rase mcm susah..wuwu all the best for you (n_n)

    ReplyDelete
  2. heee , yg paling susah logistics . 2nd place susah transport sbb byk akta nak kene hafal . fuhh . pening2. heee . btw , thanks lynn :D

    ReplyDelete