Monday, May 13, 2013

Refresh final exam

Hai semua. Agak lama tak update blog. Last paper final haritu 30 April. Perasaan masa tu bercampur aduk. Jeles tengok org yang da habes paper awalII. Dan tekanan sebab masalahII tertentu. Paper ktorg yang last tu jarak 5 hari dari paper sebelumnya. Mau tak terasa malas belajar. Sampaikan 2 hari sebelum paper last start baru la mule study. Kalau tak 2 hari pertama tu lepak je ngan bebudak kelas. Tak paham aku cakap? Abaikan. Haha. Yang penting paper final da lepas. Skrg cuti semester dan tunggu result je skrg nie. Usaha dah, tinggal tawakal dan terus berdoa harap semuanya akan okay.

Rasa macam nak refresh balek paperII yang diambil sem nie. Aku amik 3 paper, iaitu Supply Chain(killer subject), International Business dan Import Export. Untuk paper Supply Chain dan IB boleh dikatakan susah sikit la. Sebab soalan dia macam perangkap taw. Dan ape yang kita baca takde pon masok. Tapi soalan dia lebih kepada logik sendiri. Hem. Dua paper nie aku agak kecewa sikit. Sebab aku hafal gileII kot, study dari malam sampai subuh. Tapi takde langsung masok soalan yg kita baca. Tapi paper Import Export alhamdulillah, senang gak la. Soalan yg kuar apa yang aku baca. So bonus kat situ. Sebelum balek, jumpe lecturer yang mengajar dulu. Ylah nanti 6 bulan tak jumpe.

Classmate w/ Umi, lect Softskills

Last day final, after paper Import Export

No comments:

Post a Comment