Thursday, April 21, 2016

Testimoni Serum Safi Balqis White Trilogi

Haaa. Nie aku nak cte pasal testimoni aku guna Serum Safi Balqis nie. Act aku bukan pengguna product Safi nie sebab aku punye pencuci muka dan krim muka pon Fair & Lovely. Tapi before aku guna krim muka atau bedak compact aku akan guna Toner Safi Balqis dulu then baru sapu krim muke. Kalau ikutkan tak elok guna krim bercampur² jenama nie. Tp disebabkan tak le lekang dengan Fair & Lovely dan disebabkan Fair & Lovely tak banyak product baru. So terpaksa guna product lain yg tak 'berat'. So far aku rasa Safi Balqis nie bahan² tumbuhan semulajadi dan 'ringan'. Sebab tu aku berani campurkan Fair & Lovely dan Safi Balqis.
Tp untuk Serum nie aku guna waktu malam sahaja. Dan perubahan yg aku nampak even aku tak pakai bedak pon, kulit muka aku putih sikit dari sebelum nie dan bekas² jerawat yg muncul haritu pon da hilang. Agak puas hati dan bau dia pon wangi dan lembut je. Cuba la. Mane tawu sesuai dengan kulit muke korg ke 

No comments:

Post a Comment