Tuesday, May 3, 2016

I miss you anis :'(

I can say that I still can't move on. I try to forger her, but I can't. Bukan aku tak redha. Aku redha dengan pemergian dia. Aku terima yang dia dah takde. But I can't move on from say her name. Said what we've been through, what I'm missing from her. I really² miss her. Seriously. Like missing my other half. Because she also part of my close friend yang aku sayang. She's different. Aku boleh rasa perasaan sayang tu lain. Dia sayang aku dan aku pon sayangkan dia. Bile aku whatsapp ngan kakchiq pasal before dia accident, lagi buat aku tak boleh move on. Kakchiq cakap dia rindukan aku and nak jumpe aku sebab dia rasa tak sedap hati. Each time dia whatsapp dengan kakchiq, she said the same thing. Macam mana la aku nak move on, sebab benda tu tak kesampaian. Aku sangat² rindukan dia 😢. Aku nak sangat kongsi cerita dengan ape yg jadi sekarang kat dia. She must be one of the person yang happy skrg nie :')

Nis, aku rindu sangat kat kau nis. Aku mintak maaf kalau aku masih tak boleh move on dengan kau. Aku sayang sangat kat kau. Kau ingat kan setiap kali kau merajuk atau marah ngan aku, aku mesti nangis even kau kata kau bergurau je. Aku tak tawu la kenapa aku terlalu sensetif dan sayang sangat kat kau. Dan aku pon benci perasaan aku yang terlalu caring kat kau. Teruk aku nie kan. Nis, aku tak pernah sangka yang aku akan kehilangan kau secepat nie. Kalau la kau masih ada, mesti aku ada teman bercerita untuk aku cerita ape yang aku rasa skrg nie. Kau je yg sudi layan cte merepek aku n benda yang sama ni nis 😂😂. Kte baru nak baik nis, tak lama kte berbaik, dan kau accident. Memang rasa terseksa sangat² sebab kau masih ada, cuma kau terlantar dan tak boleh buat ape². Memang sedih 😢. Nis, aku doakan kau berada dikalangan yang beriman nis. Sebab kau org yg baik². Insyaallah dengan izinNya. Al-fatihah 😢.

1 comment:

  1. 😭😭 al fatihah. Kita semua rindu anis

    ReplyDelete