Monday, June 13, 2016

I'm not ready of losing you :'(

Aku baru je borak² ngan dia waktu rehat tadi. Gelak², gurau². Then dia cakap dia nak balik Westport. Aku pon ia kan jelah da memang office dia kat sana. Tak sampai bape minit dia call. Suara dia sayu je. Aku da panik da. Jantung da dup dap dup dap je tu. Tapi cuba fikir positif. Sekali dapat tawu dia accident, side mirror kereta dia pecah dan kena seret dengan lori. Ya Allah lagi berderau jantung aku. Aku tanya dia okay tak, macam mana le kena camtu, dia jawab dia tertidur masa tengah drive. Ngantuk sangat. Ya Allah I couldn't imagine if just now is our last meet. Serious I'm not ready for it. Tertidur masa driving? Dengan jalan yang penuh lori trailer besar². Subhanallah. Bahayanya. Aku memang da fikir ke arah lain je. Buatnya tetibe kena seret dengan teruk macam mana. Syukur lah kena seret tu dekat tempat penumpang, bukan pemandu. Kalau tak, ape jadi nanti tak tawu la 😢. Yunk², I'm not ready for losing you. Jangan la buat camnie lagi 😢.

No comments:

Post a Comment