Sunday, July 3, 2016

Mimpikan arwah anis

Malam tadi aku mimpikan arwah anis. Dalam mimpi tu ada aku dan sue. Ktorg berborak. Banyak yang anis cakap ngan aku. Rindu nak dengar bebelan dia. Lepas tu dalam mimpi tu sue org yang da pernah meninggal dan hidup kembali. Bila aku tanya cemane dia 'survive' dalam kubur tu. Then dia cerita la semua. Dan aku tetibe terbayang aku yang dalam kubur tu dan terikat dengan kain kapan, mengadap dinding kubur. Subhanallah tak sanggup nak fikirkan tu keadaan kte kelak. Dan bila aku sedar aku terus cakap, aku mimpi anis. I miss her so much 😢 even I know the dream is seems nonsence, but i was happy coz i can see anis in my dream walaupon org kata kalau mimpi tu arwah bercakap itu bukan dia, itu syaitan. Hm. Mama gak yang bertuah sebab mama mimpi dia pakai pakaian putih dan senyum ke arah mama. Semoga kau berada dikalangan yang beriman nis. Nie first raya tanpa kau. Rindu sangat 😢

No comments:

Post a Comment