Sunday, June 26, 2016

Cerita ayah dan anak tentang service kereta


Aku tanya ayah pasal kereta, macam mana nak tawu kereta tu da sampai waktu service dia ape sume. Sebab aku rasa last aku service keta bulan 1. Skrg da bulan 6, nak masuk bulan 7 dah. Means da 5 bulan lebih aku tak service kereta. Menggagau kau lupa service keta, kalau rosak lagi naya nak kuar duit 😂😂. Dok pergi kat ayah tanye. Ayah pon cakap la cemane nak buat ape sume, tapi bile aku tanye ayah cam marah². Aku plak da la memang slow bab² camnie (tapi bile je aku tak blur and slow 😂😂). Terus sentap aku dibuatnya. Muka terus berubah. Air mata tak usah cte ar. Mengalir laju je 😭😭. Masa nak naik bilek mama perasan plak aku menangis pastu cakap kat ayah g marah budak tu buat ape, dia tanye g marah. Pastu ayah panggil aku turun bawah then aku terus cam nangis kuat and ayah gelak² and cakap nak lempang aku sebab geram tak faham² 😂😂. Tapi nampak ayah pon cam nak nangis masa tu. Haha. Cam² hal 😂😂.

No comments:

Post a Comment