Sunday, February 25, 2018

Mee Udang Banjir Kuala Selangor

Haritu aku ada try satu kedai makan nie. Ianya terletak di Kuala Selangor. Tapi not so pekan kuala tu. Dia atas sikit nak ke Tanjung Karang. Kalau waze dapat jumpa rasanya nama kedai tu. Nama kedai tu Mee Udang Banjir. Sederet dengan cendol borhan tu semua. Kalau nak ke Tanjung karang kedai dia sebelah kanan.

Okay, menu utama dia kat sini ofcourse Mee udang weh. Yang aku try tu mee udang banjir (udang galah). Harga dia berbeza ikut udang mana kau pilih. So here we go. Bersusun kau udangnya. Banyak lak tu. Satu mangkuk nie aku share berdua ngan laki aku. Rasa dia not bad. Sedap gak. Mee goreng basah dia pon sedap weh. Berbaloi la. Kalau rasa nak try dulu boleh share berdua satu mangkuk tu. Sebab portion dia bagi aku besar untuk org yang makan sikit cam aku ngan laki aku nie 😅😅. Okay, selamat mencuba 😋😋

No comments:

Post a Comment