Saturday, June 11, 2022

TRAIN

Hari ahad lepas ktorg satu family gi makan kat kedai korea termasuk tokpa tokma dorg. Then masa kat kedai makan tu noah agak cranky sikit sebab dia punya badan gatal². Then dia tak duduk diam la. Then tokpa nya janji nak bawak dia naik train kat tingkat bawah. Noah dengar je train ofcourse la dia excited nak naik train. Banyak kali dia sebut nak naik train nak naik train.

Then dah lepas makan ktorg jejalan dulu then baru ayah cakap rupanya dia salah tengok tu bukan train tapi ape entah tak sure. Ah sudah 😂 aku kalau dah janji ngan anak nie susah nie. Serba salah tak tunaikan. Budak tu asik cakap nak train je 🤣 Sorry noah. Tokpa la nie. Nak kena babab tokpa nie 😂

Then esoknya kat rumah banyak kali noah cakap nak naik train. Then aku whatsapp roza cakap noah asik cakap nak naik train je. Aku siap fikir nak ajak roza bawak noah naik ktm kat port klang tu je 🤣🤣 Then malam tu roza cakap kat noah yang semalam bukan taknak bawak naik train, tapi train takda. Tokpa tersalah tengok. We replace with others choice can. Memula dia diam je macam taknak cakap ok taw then bila roza tanye lagi baru dia cakap ok. Fuhh lega. Serba salah beb. Dah pandai tuntut ye apa yang kita janji 😂 Sebab tu skrg aku kalau pape aku taknak janji. Bila dah pergi atau confirm nak buat baru aku cakap ngan dia. Contoh ajak gi playground. Dah otw baru cakap. Kalau tak selagi tu la dia sebutttt je 🤪


No comments:

Post a Comment