Wednesday, July 20, 2022

PEGANG TANGAN

Aku pernah cakap dalam hati, sekarang nie ye anak² aku akan pegang erat tangan aku. Tapi akan sampai satu masa nanti yang dorg dah taknak pegang tangan aku lagi. Benda tu jadi harinie. Dan aku rasa sangat² sedih sebab masa tu datang terlalu cepat. 

Selalunya tiap kali nak naik ke rumah (rumah tingkat 4), Noah akan pegang tangan aku. Memang kena pegang. Dia takkan naik atau turun tangga selagi aku tak pegang tangan dia. Tapi harinie dia turun tangga dan balik tadi naik tangga sendiri tanpa pegang tangan aku. Aku nak pegang tangan dia tapi dia lepaskan. Aku sentap la aku cakap "noah taknak pegang tangan mama dah". Then dia jalan laju je menonong. Sedihnya weh 😔 Anak aku dah besar. Dah taknak pegang tangan aku dah 🥺 Kenapa masa cepat sangat berlalu. 

Nanti tuptup dah sekolah lagi dah taknak kita pegang tangan agaknya. Harap noah and ariana akan sweet dan manja gak ngan ktorg even dah besar nanti. Rindu betul waktu dorg baby. Sangat comel! 🥰

No comments:

Post a Comment