Monday, June 25, 2012

Apa kene la aku nie

Keadaan kesihatan aku harinie ? Huh , tak tawu la nak cakap macam mane lagi . Masih pening . Dan hari nie rasa macam ada sakit kat belakang , sakit die susah nak explain cmne . Tp macam mencucuk kat satu tempat tu . Then tadi rasa macam semput . Macam ada bende sangkut utk bernafas . Pandangan plak rasa macam berpinau2 . Nak kata nak pitam tak , tp lebih kpd macam org khayal . Tah ape kene la ngan aku nie . Budak2 nie da bising suruh g check up . Tapi aku malas . Aku ckp tunggu habes exam la . Balek Port Klang nanti baru g check up . Sbb aku nak check ngan satu doktor nie , nama nya Dr Aishah . Aku suka cara die check pesakit , lembut je , cantik pon cantik , sedap mata memandang :D Hahar . Nie nak sehat ke nak tgk doctor nie . Ngee . Org kata apa sambil menyelam minum air . Hee .


Aku akan buat macam nie bile da tak tahan sgt --

No comments:

Post a Comment