Wednesday, July 11, 2012

Cuti sudah habes !

Diam tak diam . Sedar tak sedar da nak habes da cuti short sem aku nie . Tak sampai dua minggu pon . Dan esok Khamis da kene balek Nilai da . Dan bermula la cerita baru , sem baru dan suasana baru . Dengar cerita Junior intake kali nie sampai 300 orang . Wah ramainya . Memang lagi banyak persaingan la kan orang kata . Sebab nak dapatkan asrama sem 3 nanti kene la ikut rules sume . Masa sem 1 dulu tak ikut sangat takpe . Sebab student sikit lagi . Baru bape ratus . Tapi kalau da bukak jabatan baru , iaitu Mekanikal . Mau tak bertambah student Poli Nilai nie . Lagi la banyak persaingan kan . Huh . Bila da bukak jabatan Mecky nie mula la budak2 nie nak aim sorang budak laki dari kos tuh . Hahar . Da kecoh dari sem lepas lagi . Aku ? Malas la . Hahar . Cukup la aku minat sorang budak nie . Minat dalam diam . Takde sapa pon tawu even kawan baik aku ^^ . Hee . Gurau jelah . Ne ade pon . Buat ape la nak pikir kan pasal bende2 nie . Malas la . Hee . Tapi yg pasti , aku da janji ngan diri aku . No couple or no scandle dalam Poli . Kene pegang prinsip tu sampai habes sem 6 . Kenapa ? Sebab aku taknak pelajaran aku terganggu . Dan aku taknak rasa tak selesa disebabkan ade bende2 tu . Nanti jadi rimas . Nak buat pape aktiviti pon tak selesa . Aku lebih selesa single didalam Poli ! Aku rasa macam aku buat post merepek je hari nie --' Okay , esok nak balek Poli , Mama bekalkan aku sambal yg dia buat . Sedap . Hee . Terliur bila tengok sambal Mama tu . Nak tengok ? Nie dia . Jangan terliur da la . Hee . Dan kalau nak tawu sambal nie boleh tahan dalam masa seminggu .


Dapat makan Nasi kosong + Telor Dadar + Sambal nie mesti sedap .

No comments:

Post a Comment