Wednesday, October 17, 2012

Gelisah

Tak tawu la kenapa lately hati nie gelisah je . Tak senang duduk aku dibuatnya . Nak kata tak cukup tdow . Rasanya okay je . Nak kata ade bende yang tak buat . Rasa macam semua nya dah hampir siap . Tah lah . Susah nak luahkan macam mane rasa nie . Macam ada yang kurang . Tak tawu ape . Aku cuba buat tak kesah dengan rasa hati nie . Tapi rasa gelisah nie tetap menjengah . Rasa macam nak menjerit je . Bagi hilang rasa gelisah nie . Tapi nanti orang kata aku gile plak kan . Malu la -__- Eiii , ape yang tak kene nie . Ya Allah . Aku dah cube dekat kan diri dengan selalu berselawat . Istighfar . Tapi tetap sama . Ya Allah , elakkan lah daripada perkaraII yang tidak elok terjadi pada keluarga dan mereka yang ku sayang . Amin .

2 comments:

  1. cerita pakjoe datang terjah di blog nie... 4 c joe bg dekat blog nie cute,cun,comel,cantik niceeeeeee entry ..terjah sini sama k ada mcm2 tip tuto pakjoe nk kongsi dgn tuan blog..,http://pakjoe-pakjoe.blogspot.com/2011/12/korang-semua-jomlah-join-this-group.html

    ReplyDelete