Thursday, October 18, 2012

Kerap rasa sakit

Tak tawu la kenapa kebelakangan nie kerap sangat pening kepala macam nak pitam . KadangII tu sampai 2 kali sehari rasa macam tu . Pernah masa hari terbuka PNS dulu . Aku nak tumbang masa pagi ngan tengahari . Yang pagi tu ketara sangat , sebab aku sampai terus pegang kawan aku . Then aku terus duduk . Aku tanya kawan aku , dia ada rasa peningII tak . Dia kata takde . Aku diam jelah .

Dan aku jugak kerap sangat sakit kepala macam migrain kat bahagian belakang . Tak tawu la kenapa . KawanII aku selalu suruh pi check up . Tp aku tak pergi sebab tak berkesempatan nak pergi klinik memandangkan sekarang nie waktu keluar masuk asrama sampai pukol 7 je . Dan pihak warden pon cume akan hantar ke klinik atau hospital bila sakit tu memang perlukan rawatan segera . Bak kata depa , dah nazak sangat .

Asal la ngan aku nie kan . Da la selalu sangat sakit kepala . Lepas tu badan belakang aku pon selalu sakit . Macam sengalII badan . Macam orang buat kerja berat sangat . Nak kata tua , belom lagi . Baru nak masok 19 tahun bulan depan . Haa . Muda lagi tu . Apesal la ngan aku nie kan . Aku sakit ape ar narnye . Hem . ConfuseII . Pastu selalu sakit dada macam nak kene serangan jantung . Haa . MacamII .

Memang kene jugak gi check up nie . Tapi masalahnye kalau aku pi check up mesti aku sehat . Ah , lantak la . Nanti da habes sem aku pi check up . Tu pon kalau masih rasa sakit dan kalau rajen . Dan kalau nak . Tengok . Banyak benor alasannya si Teare nie . Ishish -___- Degil bebenor . Cube la dengar cakap . Nanti tak pasalII kene bebel . Haa . Baru padan muke . Hee . Peace ^^v

No comments:

Post a Comment