Wednesday, October 17, 2012

Semoga terus tabah

Gambar terbaru 14 October 2012
Rindu sangat kat Pacik Nas . Skrg nie dia kat HUKM . Terima rawatan kat sana . Dia ada sakit . Hem . Rasa serba salah nak bagi tawu . Biar lah sakitnya dirahsia kan . Hari ahad hari tu family semua pergi melawat Pacik Nas kat HUKM . Maksu mesej aku , dia cakap keadaan Pacik Nas makin teruk . Berderau darah aku dapat mesej macam tu . Aku pon terus la call maksu .

Aku dengar suara maksu , macam baru lepas nanges . Dia cakap , dia sedih dengan keadaan Pacik Nas . Nenek aku pon nanges . Bile aku tengok gambar nie pon aku nanges . Sbb before this dia okay je . Nie tengok muke dia da lebamII . Dah bengkak . Mesti la aku sedih . Aku nak sangat jumpe dia . Nak melawat dia . Aku berharap sangat yang aku sempat jumpe dia .

Ya Allah , kuatkan lah semangat dia . Dia anak yang baik . Tabahkan lah hati nya dalam menempuhi ujian dan dugaan yang Kau berikan padanya . Jangan biarkan sekali kali dia mengalah Rabb . Panjang kan lah umurnya . Sesungguhnya kami masih memerlukan dia didalam kehidupan kami . Dia semangat kami . Amin .

No comments:

Post a Comment