Thursday, October 18, 2012

Rasa macam nak cabut otak keluar

Dher . Banyak gila keje weh . Semua nak kene submit naek cuti raya haji nie . Mesti la sebolehII nak siapkan before cuti kan . Baru rasa masyuk sikit cuti tu . Haish . Susah dher . Banyak gile keje nie . Rasa macam nak bahagikan badan nie boleh buat 2 keje dalam satu masa . Dan kadangII tu rasa macam nak berhentikan masa kejap , supaya semua keje dapat disettlekan dengan secepat mungkin . Baru jalan kan balek masa tuh .

Migrain dol migrain aku dibuatnya . Asal la banyak sangat keje lect bagi weh . Dah nak final exam la lagi banyak keje bertimbunII dorg kasi . AwalII taknak kasi . Kan dah susah . Haa . Stress weh . Tapi takpe la . Dah name pon keje . Nak pandai . Tak le la nak mengeluh kan . Nak tak nak kene hadapi jugak bende nie sume . Tabahkan hati . Mantapkan fikiran . Supaya boleh berfikir dengan waras lagi . Haha .

No comments:

Post a Comment