Friday, January 25, 2013

Date !

20 Jan 2013 haritu , aku keluar dengan roza . Agak lama tak jumpe , lebih kurang dekat 2 bulan , baru dapat jumpe . Lagipon 14 Jan haritu kan anniversary ktorg yang ke 3 . So tu yang nak keluar dalam masa terdekat tu . MuleII ingat nak gi Alamanda , pastu dia kata dia da bosan pergi sana . Pastu dia ajak pergi Mid . Aku plak taknak . LastII dia ajak pergi Puchong . Aku da pelik da , kat Puchong ada ape ? Haha . Dia kata nak gi rumah nenek dia . Sebab rumah nenek dia kat Puchong . Aku mulaII tak percaya . Tapi bila tengok jalan yang dia bawak , rasa macam confuse da . KL ke Puchong nie . Takkan dia betulII nak gi rumah nenek dia . Aku da cuak da . Haha .

Sampai je kat Puchong , dia pon tunjuk la rumah nenek dia kat mane . Rumah nenek dia mmg betolII tepi jalan . Jalan depan lagi , jumpe la mall . Nama mall uw , IOI Mall . Okay , hilang cuak aku . Haha . Mau tak cuak , tetibe mengejut nak bawak datang rumah . Sengal -.-' . Ktorg sampai dalam pukol 10.30am . Memang awal . JalanII kejap , beli roti kat King's . Buat breakfast la kononnya . Pastu gi jalanII lagi , nampak Seoul Garden . Dia cakap , dia selalu makan kat sini . Aku pon ajak la makan situ untuk lunch . Dia pon okay je . Tapi sebelum uw , beli tiket wayang dulu . Dia da janji nak belanja wayang ! So kene tunaikan . Hee .

Ktorg tengok cite Mama . Cite hantu . Okay , dari dulu lagi sebenarnya aku teringin nak tengok cite hantu ngan dia . Akhirnya tercapai . Hee . Lepas tu , terus g Seoul Garden , makanII ! Okay , memang before this dia pernah niat nak bawak aku gi makan steamboat yang kat Shah Alam uw . Tapi disebabkan aku duk asrama susah nak keluar malam . Dapat makan alaII grilled kat Seoul Garden nie pon da kre okay . Serious best . Sedap la jugak makanan nya . Pastu dia ade ajar cara makan alaII jepun . Dia buat , pastu dia suap kat aku . Not bad la . Tapi aku tak le masuk dengan sayur kobis dia tu . Tak suke -.- . Hee .

2 jam la jugak ktorg duk makan kat situ , dari pukol 11.30 sampai 1.30 . Dan 1.30 wayang start ! Lama gile makan . Sampai ade yang tak habes . Hee . Nasib kalau tak habes tak kene pape bayaran kan . So blah camtu jlah :D Kat wayang , aku masuk dulu , sebab nak gi toilet . Dia plak gi kuar berasap dulu . Maklum la , baru lepas makan . Then , masa aku kuar toilet , aku nampak dia tengah di check tiket dan aku nampak dia pegang 2 air dan 1 popcorn . Mak aii , lapar lagi ke ape . Haha . Aku tanye kenapa beli , dia cakap , bosan kalau tengok wayang takde pop corn . Roza roza ...

Cite Mama tu takde la seram sangat . Tapi banyak scene mengejutII ar . Da nama pon cte hantu . Mesti la ade scene camtu kan . Habes wayang , jalanII teman dia beli Fipper . Then jalanII , pastu balek . (act ade banyak lagi , tapi tak le cite kat sini , hanye org tertentu je yang tawu). Papepon memang best . Sebab dapat tengok wayang cte hantu , makan kat Seoul Garden . Sume tu memang aku pernah impikan , dan akhirnya dapat bersama dia ! :D Thanks again !


Boleh bagi tengok gambar nie je :D

No comments:

Post a Comment