Friday, May 31, 2013

Ulangtahun Mustika HD

Sabtu minggu lepas 25 Mac 2013 ada sambutan Ulangtahun Mustika HD kat Aeon Bukit Tinggi dengan kedatangan artis seperti Aaron Aziz, Nadiya Nisaa, Dazrin, Anzalna, Adira, Adira AF, Rita Rudaini, Faizal Hussin dan Izreen. Yang datang tu semua artis popular weh. Lelagi lepas cerita Adam & Hawa dulu, lagi la org excited nak jumpe dorg nie sume kan. Mak aku pon excited jugak nak jumpe Aaron Aziz. Haha. Tak le blah betul. Ktorg datang dari pagi, sebab katanya artis datang pagi dalam pukol 11. Tapi dorg datang pkol 2.30pm sebab dorg sume pergi Aeon Seremban dulu.

Penat taw tunggu. Tapi aku lepak jlah jalanII, tengok gadget, baca novel. Memang takde arah tuju betul. Nasib la pergi dengan kawan aku. Haha. Kalau tak, mg mati kutu aku. Petang dalam pukol 2.30 camtu, mak aku kata Adira AF je yang da ada kat situ. Yang lain semua kat kereta lagi. Mak aku pon ingat kalau lambat lagi, dia nak temankan ayah g makan dulu. Sekali masa lalu kat tempat makan, mak aku call cakap artis lain semua tengah makan kat restoren situ. Mak aku pon suruh datang sana je. Aku ngan Lisa pon pergi la sana.

Dapat la jugak tengok dekatII. Haha. Aaron Aziz sebijik macam dalam tv bhaii. Hot gila. Anzalna, Nadiya Nisaa kurus sangat. Dalam tv tengok cam besar je, tapi dorg sebenarnya kurus. Hee. Tapi cantik. Nadiya Nisaa depanII memang cantik. Adira pon sama gak. Okay nampak tak macam aku teruja sangat cite pasal dorg nie. Sebab memang gua excited sangat. Da macam org batak pon ada skrg nie. Haha. Tapi at least gua tak jeritII macam awekII kat sana, menjerit nampak Aaron Aziz. Haha. Masa dorg da habes makan nak kuar dari restoren tu. Ramai gile berkumpul depan tu.

Aku ngan Lisa plak duduk jauhII sikit, baru nampak kan. Pastu masa guard iring Dazrin, Aaron Aziz kuar. Lisa dapat jalan sebelah Dazrin plak nak amik gambar, tapi slek kamera dia aku tak le tekan time tu. Haha. Tapi memang Dazrin pon da jalan slow da time tu sebab Lisa cakap nak amik gambar kan. Haha. LakaII je weh. Yang penting gua dapat salam Dazrin ngan Aaron Aziz. Ish, time excited camtu mg terlupa pape langsung. Haha. Sengal.

Aaron Aziz dan Faizal Hussin.
Wife Aaron Aziz.
Anzalna.
Rita Rudaini dan Izreen. Rita tak banyak senyum time nie. Org panggil pon dia wat tak tawu je. Dia banyak wat hal dia. Maybe ade problem kot :)
Izreen. Pregnant pon still hot taw.
Masam otw balek adek aku cakap gambar aku ada dalam Instagram Nadiya Nisaa. Bengang je dia. Haha.
Kawan adek aku mention adek aku, ada gambar aku lagi. Lagi la mak ngan adek aku jeles. Haha. Nie dalam Intagram Aaroz Aziz plak.
*Nie je gambar yang ada*

No comments:

Post a Comment