Monday, June 3, 2013

Hangout with R32's #Kustech

Khamis 30 Mac semalam keluar dengan Ex dormmate R23 2010 Kustech. Memula plan kat group WhatsApp khamis, lepas tu jumaat, pastu minggu depan plak. LastII da pening, last minit malam nya tu Beby kata dia takde kelas hari khamis so okay la kalau nak hangout. Tapi Lynn jlah tak le, sebab katanya dia takde duet. Dia suruh je ktorg kuar dulu. So okay la, semua pon okay, khamis tu ktorg kuar. Aku plak memula ingat nak gerak pukol 9 dari rumah, memandangkan memasing nak kuar pukol 10. Tapi terjaga pukol 6.30am sebab mimpi.

AlangII tak le tidur, terus bangun, kemas rumah, then siapII tumpang ayah aku, mintak ayah hantar kat ktm. Senang. Malas nak tunggu bas dari rumah. Sbb malas nak jalan kaki dari bustand sampai ktm. Nasib la sampai Mid time tu dalam pukol 11. Memula jumpe Beby dulu. Lepas tu Aynaa plak sampai. BorakII, Lolax plak sampai. Then gi makan kat Pizza Hut. Lepas makan, tunggu Tirot plak. Sambil tunggu Tirot ktorg jejalan dulu, aku plak sempat tengok tab. Saje nak survey dulu. Hee. Lepas da jumpe Tirot, ktorg gerak Damansara g karoke.

Kat karoke, serious best. Macam Beby, Aynaa dorg nyanyi lagu omputih taw. Then ktorg nyanyi reramai. Best gile. Sampai sakit tekak. Haha. Aku plak lagu melayu je. Ne reti lagu omputih tu. Haha. Pastu duet dengan Beby lagu Koleksi Gemilang. Best bhaii. Haha. Semalam lepak ngan dorg, aku banyak kali tersasul pelat taw. Pastu dorg sedap bahan aku. HTC, aku pi sebut HTShi. Roza, aku gi sebut Roja. Mau tak kene bahan. Pastu blur aku semalam ketara plak. Lagi galak la dorg gelakkan aku. Haha. Takpe. Janji aku seronok lepak ngan dorg.

Pukol 7pm ktorg kuar dari karoke. Pastu Beby hantar g LRT. Aku balek dengan Aynaa. Lolax, Beby ngan Tirot g lepak. Aku macam tak caye semalam aku lik lambat. Sebab selalunya aku lik awal, dalam petang camtu da otw lik. Tapi semalam pukol 10pm baru aku sampai rumah. Penat gak ar. Sbb aku jauh. Tu yang kene gerak awal tu. Kalau tak, sape lak la nak amik aku nie haa. 

Lepak dan makan sementara tunggu Tirot sampai :)
Dari atas/kiri : Lolax, Aynaa, Teare & Beby
Posing tak le blah. Haha. Beby ngan Aynaa wat muke yang sama :D
Lolax & Teare. Okay, da lama tak jumpe budak mok nie. Hee. Rindu.
Aynaa dan Lolax. Mereka berdua mok saya :D Masa kat dorm dulu dorg rapat sesangat. Sampai skrg.
Tirot. Okay, dia sangatII matang dan sangat periang mengalahkan kanakII. Haha. Dia always happy. *abaikan jerawat dihidung saya*

Yang hujung uw bukan bosan. Tapi tengah pilih lagu. Tak tawu nak nyanyi lagu apa.

Lolax dan Tirot.

Kami !

No comments:

Post a Comment