Tuesday, June 11, 2013

Puisi Rasa

Engkau baik, Engkau manja, Engkau comel, Engkau ceria, Senyuman menggoda tak terkata, Assalamualaikum pembuka bicara,

Pertama kali bertentang mata, Aku merasakn sesuatu yg berbeza, Didalam hati tiada siapa menduga, Timbul perasaan dipanggil cinta,

Aku menunggu dan terus menunggu, Aku tidak pernah kenal erti jemu ketika bersama kamu,

Aku rindu kamu, Aku rindu kamu, Aku rindu kamu, Dan aku tidak pernah berhenti merindu kamu,

Tidak pernah terfikir dek akal, Kita sehingga kini, Masih bersama mengecapi segala suka duka bersama,

Bukan mudah melepaskan, Bukan mudah melupakan, Tambahan pula, Orang itu engkau,

Pandangan itu, Ya pandangan itu, Masih bisa ku rasa, Sehingga kini,

Siapa sangka siapa duga, Kau dan aku sama, Saling lengkap melengkapi, Saling cinta mencintai,

*Ia mengenai luahan hati pada seseorang yang disayangi*

No comments:

Post a Comment