Saturday, July 27, 2013

Iftar with love - 2013

Ahad minggu lepas 22/7 pergi berbuka puasa dengan Roza. Plan last minit punya. Sabtu dekat maghrib dia call dan ajak berbuka sesame esoknya. Aku pon okay la. Then dia suruh aku yang plan. Aku da macam blur da. Aduh, da la last minit pastu aku yang plan, aku ne la tawu nak gi mane area klang tu. Bukan ada apa yang best pon. Pastu pkir punye pkir, aku rasa macam nak makan steamboat. Sbb aku memang suka nak try makananII yang bestII ngan dia. Dia pon okay je. Aku plan nak gi bukak puasa kat shah alam. Pastu pergi ICity. Tapi risau tak sempat plak, sebab makan steamboat kan. Mesti lama punya.

Masa da jumpa dia hari ahad tu, ktorg main jalan je pergi Shah Alam. Haha. Then cari punya cari, jumpa pon restoren steamboat kat seksyen 23. Restoren Segi Seri. Tapi disebabkan ktorg da booking dulu masa otw tu. Ktorg pon jejalan la kat area Shah Alam tu. Tah mana ktorg pergi pon tak tawu. Main jalan je. Haha. Ngok ngek tol. Da dekat pukol 7, ktorg gerak gi restoren tu balek. Masa tu memang rasa dilayan macam princess pon ada. Haha. Setiap kali jumpa dia mesti rasa macam jatuh cinta balek. Tak tawu la asal. Lepas berbuka, ingatkan nak gi Jalan Taiping, Klang. Sekali terjumpa plak Uptown Shah Alam.

Aku pon tak pernah gi sana, so jejalan situ jlah cuci mata. Dia ikut je mana aku nak pergi. Hee. Then ktorg gerak balek, aku jumpa dia pukol 5, balek pukol 11. Aku sampai rumah pukol 12. Hm, memang tak cukup, 6 jam je dapat jumpa. Tapi jadi la dari takde kan. At least dia da tunaikan janji tahun nie nak iftar sesame macam tahun lepas.


No comments:

Post a Comment