Saturday, February 4, 2017

I'm married


13 Januari 2010 dulu dia pernah propose aku untuk jadi gf dia. Tapi aku taknak sebab aku nak 14 Januari baru jadi gf dia 😂. Aku pon pelik kenapa aku nak date tu. Then esoknya dia tanya lagi then aku setuju. And Alhamdulillah. Pada 14 Januari 2017 aku sah menjadi isteri kepada Roza Zuhairi 😊. After 7 years finally we made it! 😍 It's not easy for us actually. Siapa yang kenal ktorg and always at our side know how we were struggle to maintain the relationship. Susah. Terlalu banyak dugaan. Tapi ini lah dinamakan jodoh 😊. Bercinta dan berkahwin dengan org yang sama tu rezeki. Sebab bukan semua org dapat macam tu.

Hari nak dinikahkan tu, aku touching and emo. Maybe sebab tak sangka nak kahwin dah. Dan mungkin jugak sebab lepas nie ayah mama dah lepaskan tanggungjawab dia kepada org lain plak. Sedih taw 😢. Saat akad nikah dijalankan dan saksi mengatakan sah tu, aku happy sangat dan lepas tu baru aku start menangis 😢. Happy sebab impian aku berkahwin dengan org yang dicintai tercapai. Happy sebab aku dapat merasa menjadi seorang isteri. Happy sebab mama ayah happy 😊. Terima kasih Ya Allah atas nikmat nie 😊.
May our love and happiness will long lasting 💕

No comments:

Post a Comment